سرخط خبرها

رئالیتی تاک‌شوی «طناز» کمال تبریزی روی میز تدوین

  • کد خبر: ۱۳۹۱۰۴
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
رئالیتی تاک‌شوی «طناز» کمال تبریزی روی میز تدوین
تدوین فاز اول رئالیتی تاک‌شوی «طناز» توسط مهدی ایروانی آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حامد قشلاقی طراحی و تهیه‌کنندگی رئالیتی تاک‌شوی «طناز» را که با میزبانی و کارگردانی کمال تبریزی به گفتگو با بازیگران اختصاص داشته و در حال حاضر فاز اول آن در مرحله تدوین و اصلاح رنگ توسط مهدی ایروانی است، برعهده دارد.

حامد قشلاقی تهیه‌کننده و مدرس دانشگاه به عنوان طراح و تهیه‌کننده، این پروژه را همراهی می‌کند.

او متولد اردیبهشت ۱۳۵۹ و دارای مدرک کارشناسی عکاسی دانشگاه هنرومعماری، کارشناسی‌ارشد گرافیک دانشکده هنرومعماری و دکترای مدیریت کسب و کار است. قشلاقی از سال ۸۳ در دانشگاه‌های هنر تهران و یزد و دانشکده‌های علمی و کاربردی تهران به تدریس فعالیت داشته و تهیه‌کنندگی و اجرای طرح اولین تولید محتوای فضای مجازی به نام «دید در شب» با اجرای رضا رشیدپور را عهده‌دار بوده است.

تهیه‌کنندگی و کارگردانی برنامه سینمایی «آپاراتچی» با اجرای امیر پوریا (بهترین برنامه اینترنتی سال ۹۶ از نگاه منتقدان)، تهیه‌کنندگی برنامه «جهان فوتبال» با اجرای جهانگیر کوثری، مشاور هنری فیلیمو و آپارات از سال ۹۲ تا ۹۹، تهیه کنندگی و کارگردانی مجموعه‌های مستند «دست‌های ماندگار»، «این مردم نازنین»، «شهر دیوانه» و مستند «حمال شغل شریف» نیز از دیگر سوابق هنری اوست.

رئالیتی تاک‌شوی «طناز» که تصویربرداری فاز اول آن به پایان رسیده، میزبان تعدادی از بازیگران است و گفتگو‌هایی متفاوت و عمیق را با اجرای کمال تبریزی نویسنده و کارگردان مطرح سینما و تلویزیون شامل می‌شود. این برنامه با حمایت شرکت فرآورده‌های لبنی رامک ساخته شده و در حال حاضر مراحل تدوین فاز اول خود را سپری می‌کند. این برنامه برای پخش از پلتفرم‌ها آماده می‌شود.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->